Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Nedelja - dirka
Hamilton slavil 90. zmago, do cilja zgolj 12 dirkačev
Premierna dirka za VN Toskane je postregla s številnimi nesrečami, kljub temu pa Mercedesov dvojec pri osvojitvi vnovične dvojne zmage ni imel večjih težav. Devetdesetič v karieri je na najvišjo stopničko stopil Lewis Hamilton, drugi je bil Valtteri Bottas, tretjega mesta pa se je veselil Alex Albon. Max Verstappen je odstopil že v 1. krogu.
Matej Natek
13. september 2020 | 19:35:00

Ljubiteljem formule 1 se bo dirka v Mugellu nedvomno vtisnila v spomin. A najbrž ne toliko po zaslugi dejstva, da je bila to zgodovinska 1000. dirka za Ferrari, kot po kaosu, kateremu smo bili priče. Začelo se je kar v uvodnem krogu, ko se je Verstappen – kljub prvotno odličnemu startu – nenadoma znašel v težavah zaradi okvare motorja. Red Bullov dirkač se je tako po hitrem postopku znašel skorajda na začelju, za nameček pa je vanj nato priletela še trojica Raikkonen-Gasly-Grosjean. Slednjim je namreč pri vstopu v 2. zavoj zmanjkalo preprosto zmanjkalo prostora, zaradi česar je bila nesreča praktično neizogibna. Kljub temu pa zgolj Gaslyju in Verstappnu ni uspelo nadaljevati. In če k temu dodamo še dejstvo, da se je zgolj zavoj kasneje zavrtel še Sainz, v katerega je nato skoraj priletel še Vettel (odnesel jo je zgolj s poškodovanim prednjim krilcem), niti ni presenetljivo, da je moral na stezo zapeljati varnostni avto.

Kaotičnega dogajanja pa s tem nikakor ni bilo konec. Za kar pa je bil krivec kar tedaj vodilni Bottas, kateremu je v 1. krogu vendarle uspelo skočiti pred Hamiltona. Finec se je namreč odločil, da se bo letečega starta lotil nekoliko drugače kot smo ga bili vajeni doslej: z vijuganjem in počasno vožnjo praktično povsem do ciljne črte. Jasno je namreč, da se dirkači do ciljne črte ne smejo prehitevati. Toda Finčevo početje je številne dirkače v ozadju tako zelo presenetilo, predvsem pa strnilo, da prišlo na ciljni ravnini do vnovičnega trčenja, zaradi česar so bili prisiljeni odstopiti Sainz, Magnussen in Latifi. Dirka je bila tako po sedmih krogih prekinjena z rdečo zastavo.

Skoraj uro po prvotnem startu se je dirka vendarle nadaljevala, odločilen trenutek (vsaj kar se tiče dvoboja za zmago) pa je padel že v prvem zavoju, ko je Hamiltonu pri zaviranju v 1. zavoj uspelo kar po zunanji strani švigniti mimo Bottasa. Finski dirkač je v nadaljevanju resda skušal odgovoriti svojemu moštvenemu tekmecu, ki pa v nadaljevanju ničesar ni prepustil naključju. Razlika med obema Mercedesoma je namreč vztrajno rasla, le-ta pa bi bila na koncu najbrž bistveno večja od petih sekund, če ne bi vmes znova prišlo do prekinitve.

Po redni fazi postankov, ko se je na 3. mestu znašel Ricciardo, se je že zdelo, da se je dirka vendarle umirila. Toda v 44. krogu je v hitrem zavoju s steze odneslo Strolla, zaradi česar je bila dirka znova prekinjena z rdečo zastavo. Kanadski dirkač, ki se je tedaj vozil na zanesljivem 4. mestu, je namreč nenadoma počila zadnja leva guma, zaradi česar pri vsem skupaj ni imel večjih možnosti, da reši situacijo. Za kako zelo silovit trk pa je pri vsem skupaj dejansko šlo, pa priča že dejstvo, da je bil njegov dirkalnik praktično razpolovljen.

Ob ponovnem, že tretjem, stoječem startu vnovičnih nesreč vendarle nismo videli. Zato pa je Mercedesu nekaj sivih las povzročil Ricciardo, kateremu je uspelo priti kar na 2. mesto. Na njegovo žalost pa je potreboval Bottas zgolj en krog, da je bil znova pred Renaultovim dirkačem. Ricciardu pa nato ni uspelo obdržati niti 3. mesta, saj ga je tri kroge kasneje prehitel še Albon. Tajski dirkač se je nato pognal še v lov za vodilno dvojico, ki pa je v zaključnih krogih vendarle znova pospešila. Vnovično dvojno Mercedesovo slavje tako ni bilo ogroženo, pretirano razočaran pa ni bil niti Albon, ki si je tako vendarle privozil prve stopničke v karieri.

Vrnitev na zmagovalni oder se tako še naprej izmika Ricciardu, ki se je moral zadovoljiti s četrtim mestom. Peto mesto je za Racing Point osvojil Perez, šesti je bil Norris, sedmi Kvjat, Ferrarijevo čast pa je z osmim mestom rešil Leclerc. Slednji je v cilj znova pripeljal za Raikkonenom, ki pa je bil tokrat deležen časovnega pribitka petih sekund (zaradi nepravilne vožnje v bokse). Finski dirkač je dirko posledično končal na 9. mestu, a še vedno pred Vettlom. Brez točke je še enkrat znova – in to kljub temu, da se je še pred zadnjo prekinitvijo nahajal na 9. mestu – ostal Russell, 12. oz. zadnji pa je ciljno črto prečkal Grosjean.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
tadejkrze
A po novem se tala kazni, če prečkaš pit entry line? 🤷‍♂️
13.9.2020 17:55:28
aichI
se skoz, kje si pa bil lani v Hockenheimu, ko jo je hamilton dobil?
13.9.2020 18:00:55
Navijac
res sm želu ričija videt na stopničkah... damn that stupid safety car!
13.9.2020 18:01:47
tadejkrze
@aichI, kje si bil pa predlani, ko je ni dobil?
13.9.2020 18:02:54
Nb848
Lewis zasluzeno in suvereno do 90 zmage !! Solanje Botasa 101 Ferrari pa pripelje oba dirkaca do tock takrat, ko je na stezi samo polovica dirkacev
13.9.2020 18:13:11
slonana
Neverjetna tekma!
13.9.2020 18:14:39
tadejkrze
'NoT DrIVinG oN KeRBs iS SloWeR gUyS'. Ne rabiš bit lih specialist, da to ugotoviš
13.9.2020 18:16:42
AMGf1
@tadej malo provokacij???
13.9.2020 18:46:23
tadejkrze
@AMGf1 a misliš od Nb848? 🤔😃
13.9.2020 19:48:40
Soling
*tadejkrze, čestitke za nove točke rdečih.
13.9.2020 19:50:07
tadejkrze
Je pa Hamilton dobro odvozil, moram rečt. Dal je maksimum takrat ko je bilo potrebno, na kvalifikacijah in dirki.
13.9.2020 19:51:00
Jon
Saj ne recem...sm a v mercedesov motor se pa nihce ne bo vtaknil? Se je Bottas tak odpelu Albonu da mu ni blo nic jasno...in vse je legalno ze letaaa...ma ja...
13.9.2020 19:56:37
marcipan
@Nb848, a misliš, da bo Mercedes res Bottasu pustil, da bo prvak ? Ni šans. Mogoče, ko bo njihov voznik, torej Hamilton, podrl Schumijev rekord v zmagah in naslovih. Prej pa ne in bi bilo neumno, da bi. Danes se je spet pokazalo, ko je Bottas želel pri menjavi drugačne gume, kot bi jih dobil Hamle a seveda ni bilo tako. Prvi je šel v boks, dobil trdo zmes in potem je enako dobil še Lojz. Načeloma Mercedes v boks pokliče najprej tistega, ki je spredaj. Se mi pa zdi Bottas psihično kar močan, če pogledam, kako šibki so Vettel, na tej dirki Perez (po odpovedi) in tudi Albon, pa lani Gasly. Če hoče bit prvak, mora v drugi moštvo, a kam je drugi vprašanje.
13.9.2020 20:01:55
lordjimy
Tole, ko je Bottas zahteval, da dobi druge od Hamiltona je bilo kar pogumno vendar sta potem dobila oba enake gume verjetno tudi zato, ker je Bottas s slabo desno pnevmatiko preveč zaostal. Se je pa Bottasu vse porušilo v predzadnjem krogu, ko se je videlo po GAP-u kako se je začel večati in po koncu kroga je bil tudi najhitrejši krog na strani Hamiltona. Takrat se Bottas ni več trudil zadnji krog, da bi poskusil doseči najhitrejši krog in to so pač malenkosti, ki delajo Hamiltona one of the best. Albon se je na koncu dobro izvlekel. Škoda pa Ricciarda, da ni bil tretji.
13.9.2020 20:13:54
delfy
@Jon: Če Wolff reče da je motor legalen, pol je legalen, ne vem kaj je tu za spraševat???
13.9.2020 20:21:30
matjazh
Riči se lahko precej sekira glede svoje odločitve za mclaren. Trenutno so pri renaultu po mojem mnenju malo pred mclarnom.......ampak mclaren je v hudih finančnih težavah kar se bo poznalo pri razvoju avtomobila.
13.9.2020 20:39:17
BMWZ4
Bottasa je začel loviti Barichello sindrom. Tudi Rubens je na podlagi dveh dobrih dirk na leto začel nekaj lapati Ferrariju. Širše gledano sta bila tako Schumi kot Hamilton zdaj grand šampiona, Rubens in Valteri pa samo pomočnika. Dobra voznika, ampak ligo nižje.
13.9.2020 20:42:13
macolar
Ligo nižje ker nista dobila polnega supporta ekipe. Če pomislim da je Hamilton za nekatere ultimativni voznik tisočletja me malo preseneča Bottas, ki vseeno ne zaostaja tako ogromno glede na to da je rangiran kot dirkač druge lige. Če bi imeli Verstappen, Leclerc, Norris, Sainz in tudi Vettel enako dobre dirkalnike ne verjamem da bi Hamilton zdržal in osvojil naslov. Pod neposrednim pritiskom tudi on dela napake. Tako ko pa ima sekundo na krog hitrejši avto že v štartu, pa res nima konkurence. Zato pa ima dovolj časa še za stranske neumnosti, da ne omenjam da bi bil čas za kakšnega frizerja ker kot tako strašilo res ne spada v vrh motošporta.
13.9.2020 20:57:55
macolar
matjazh - Mclarnova dirkaška divizija naj ne bi bila v minusu. Sami poleg drugih že zdaj razvijajo dirkalnik za naslednjo sezono, testirali so že dno, nov nos in itd... Pravtako ostaja načrt gradnje novega aero tunela in posodobitve ostalega. Mogoče bo moral ugriznit in stisnit eno sezono, a trenutno vse kaže da recept Zaka Browna deluje. Renault ima na drugi strani bolj temne oblake pred seboj. Že zdaj so zelo ostri z Oconom, kar se vidi tudi pri njemu samem, naslednje leto pa pride striček Nandek, ki bo zagiftal še preostanek ekipe.
13.9.2020 21:04:02
asinorampante78
Lojze je v zadnjih 2 krogih povecal prednost za 3 s pred Botasom tolk da nebi...,
13.9.2020 21:06:09
BMWZ4
Macolar, s spoštovanjem, tvoje osebno mnenje mi dol visi, ker bazira na antipatiji do Hamiltona, je pa tudi skregano z splošnim mnenjem iz sveta F1, da je Hamilton eden največjih F1 šampionov vseh časov.
13.9.2020 21:12:33
jurica
90. zmaga nimaš kej dec je v formi B-)
13.9.2020 21:15:20
Nb848
macolar: Kaj se pa ti smesis? A Bottas nima enakih pogojev kot Lewis? Enake imata pa ima na 9 dirkah Lewis 6 zmag, Bottas pa samo 1 zmago. Oz Lewis bi jih mel ze 7 ce prejsnjo dirko ne bi dobil kazni. Tudi na kvalifikacijah je razmerje 7-2 v korist Lewisa. Pa se 4 najhitrejse kroge ima medtem ko ima Bottas samo enega....pa pustmo to statistiko ob strani, Lewis je vec kot ocitno za celo klaso boljsi voznik. Edini, ki je lahko pariral Lewisu je bil Alsonso pa se to takrat 2007. Dvomim, da bi mu lahko danes pariral. Eni ste res frustrirani in pol se smesite s takimi "ad-hominem" napadi na voznika kao, naj si frizuro popravi. Hahahaha ...kot da ima to veze z dirkanjem. vase frustracije so neprecenljive za brat vcasih....obilica smeha res
13.9.2020 21:58:05
marcipan
@asinorampante78, poglej sektorske čase zadnjih dveh krogov, pa boš videl, zakaj
13.9.2020 22:00:31
marcipan
Sicer se mi pa zdi, da ima Red Bull boljšo šasijo od Mercedesa. V teh hitrih šikanah se je videlo, kako rotirata oba dirkalnika, da ne govorim, kakšen jajc je Mercedes v dirty airu. Vhodni kot v apexu je pri Mercedesu vsaj za 5 stopinj večji, kot na vhodu ovinka zaradi podkrmarjenja. Enake težave je imel tu Racing Point.
13.9.2020 22:03:44
Nb848
@marcipan: "@Nb848, a misliš, da bo Mercedes res Bottasu pustil, da bo prvak ?" Zakaj pa ne? Saj so Rosbergu pustili. Samo hitreje bo moral vozit. Bottas je tudi sam priznal, da vedno isce tistih par stotink, desetink do Lewisa, pa jih kar ne najde. Pac razlika med najboljsimi i zelo dobrimi vozniki je ravno v tistih 0.2-0.3 na krog
13.9.2020 22:06:18
macolar
BMWZ4 - tudi tvoje mnenje nima teže pa ga deliš z veseljem. Kdor trdi da Lewis nima vpliva v ekipi je pač lolek, sploh glede na to da so še avto pobarvali v črno da je bil srečen. Kot sem napisal, z istimi pogoji bi mu pariralo kar nekaj voznikov. Kar se kvalifikacij tiče je bil zares prepričljiv proti Bottasu samo trikrat, ostalo je dobil z minimalno prednostjo. Noben ni zafrustriran, samo določeni imate svoje pimplne popolnoma trde, pozabljate pa da nima konkurence predvsem zato ker je to sezono njegov avto toliko boljši, medtem ko ostali capljajo zadaj. Tudi Bottas je bil danes za ostale nedotakljiv kar samo potrdi dejstvo o dirkalniku. In ja Nb848, za vrhunec motošporta kot bi naj bila F1 bi moral tudi Lewis primerno izgledat, tako pa je kot brodolomec ko sname čelado.
13.9.2020 22:21:36
Nb848
@macolar: " Kdor trdi da Lewis nima vpliva v ekipi je pač lolek" .....Lolek je tisti, ki trdi da ima Lewis boljsi dirkalnik kot Bottas. Enakega imata pa tudi pri pogovoru preko radijske zvezo so jim rekli, da lahko dirkata eden proti drugemu, samo naj ne pocneta neumnosti. Bottas je pac pocasnjesi in ne isci brezveznih izgovorov v nekih teorijah zarote. Samo "loleki" slepo verjamejo teorijam zarote. Kar se tice njegove frizure pa sploh ne bom komentiral, ker je povsem nepomembno. Jaz gledam F1 zaradi dogajanja na stezi, cist vseeno mi je kdo kako zgleda. Ti pa to vsekakor samo uporabljas za blatenje nekoga, ko mu ne mores osporit talenta in na ta nacin izrazas frustracije. Nekoga, ki vozi v F1 si etiketiral kot "strasilo" in to veliko vec pove o tebi kot o njemu
13.9.2020 22:35:10
BMWZ4
Macolar, že kot tvoj nick pove, si oseba bolj trde buče, ki se mu ne da nič dopovedati. Ma nima veze, glej, živi v svojem prepričanju dalje. Verjetno je tudi tvoj sosed bedak, ker ima avto, ki se ti ne dopade, sodelavec je osel, ker se ti njegova frizura ne dopade, tvoj nadrejeni nima pojma, ker se ti njegov slog oblačenja ne dopade itd.
13.9.2020 23:05:46
BMWZ4
Ta pa zmaga, glede vpliva v ekipi. En Anglež, ki ga Mercedes mimogrede dobro plačuje, da vozi njihov dirkalnik , bo komandiral milijardni avtomobilski koncern. A misliš, da je on kar rekel, da naj pobarvajo avte na črno in oni v Stuttgartu so samo skočli? A misliš, da tak koncern nima šef etaže, kjer se vse odloča? Mogoče je dal samo predlog, nima pa on nobenih pooblastil, prosim te lepo. Je pa res, da o dirkaških zadevah odloča Toto Wolff in glede na to, kam je (s pomočjo pokojnega Niki Laude) pripeljal Mercedes v F1, se mi zdi kar kompetentna oseba. No macolar, v tvojem gozdnem svetu, kjer z macolami mlatite po sekirah, ste seveda prepričani, da se Lewis postavi na sredino boksa in daje napotke celemu moštvu, oni pa skačejo ko zajci sem in tja. hahah
13.9.2020 23:14:32
Macolar
Vidva sta ko Lolek in Bolek. Živita v svojem svetu, pametna pa ko pecikl. Oba dva na novo gor pa izzivata in pametujeta. Z vsakim ki ne deli vajinega mnenja se skregata. Pač aktulna najstnika, bi bilo treba doma stvari poštimat ne pa bit pametn tu.
14.9.2020 6:06:58
tadejkrze
@BMWZ4 zakaj se vedno spustiš na osebno raven, ko se nekdo ne strinja s tvojim mnenjem?
14.9.2020 6:17:46
BMWZ4
Osebno raven? Kolker vidim, je Macolar začel z "loleki", to smo baje vsi, ki se ne strinjamo z njegovimi pogledi. Ok, gospod pravični Tadej?
14.9.2020 7:50:33
Macolar
Saj ni prvič da si glasen. Vsak ki se ne strinha s tabo je pa Hamhater ali pa neumen in itd... Napisal sem kar lahko opazi še tisti ki miži. Ti pa takoj začneš napadat ljudi.
14.9.2020 8:26:19
dbench
Res mi je bilo škoda za Russla, sem si rekel danes pa bo dočakal tiste pike, saj bi si jih že zaslužil. Pa spet SC.. Tisto vožnjo ko gre SC not (preden se začne leteči štart), bi pa tudi že lahko malo bolj natančno predpisali, saj je bilo samo vprašanje časa kdaj bo počilo.
14.9.2020 8:29:32
Macolar
Ja, res je. Tiščal je na polno, bil je že deveti pa je izgubil vse pri zadnjem štartu. Vsaj Kimi je prišu do točk.
14.9.2020 9:08:53
BMWZ4
Macolar, v Evropi obstaja na tisoče auto,moto, sport magazinov, pa nikjer ne delijo tvojega mnenja, tak da zdaj, ali si ti pametnejši od vseh skupaj ali pa obratno. Po videnem tukaj si prav gotovo prepričan v prvo
14.9.2020 10:10:35
tadejkrze
A zdej mormo met vsi dobro mnenje o Hamiltonu, če te prav razumemo?
14.9.2020 10:27:24
Macolar
Noben mu ni oporejal talenta, ampak osebnost ima pa bolj plitvo od cestne luže. Ima pa konkretno boljši avto od konkurence. Njegov najvrednejši naslov je iz leta 08. Takrat je imel konkretno konkurenco, zdaj pa pač vozi delto od štarta do cilja. Vmes pa mal pojamra da so gume fuč itd...
14.9.2020 10:40:37
dbench
Sam res Tadej, Fero, macolar,.., ne vem kaj je z vami narobe .. ne vem kako imate lahko drugačno mnenje
14.9.2020 10:42:37
hubertfast
@dbench, res je Hamiltona moraš enostavno imeti rad. Jaz bi mu hčerko dal, če bi jo imel 😀😁
14.9.2020 11:22:25
Macolar
Jst tud ne vem. 😁
14.9.2020 11:23:59
BMWZ4
O Hamiltonu - kot dirkaču F1 -ja, ne vidim razlogov, da bi moral imeti kdo slabo mnenje o njem. Kar se pa tiče vaših babjih čenč o njegovem izgledu in privatnem življenju, pa mi je res vseeno.
14.9.2020 11:33:03
Nb848
Od nastetih je Tadej res ok in cool. Pac razumen in normalen navijac Ferrarija, ki tudi sarkazem sprejme, saj ga je potrebno imeti v letosnji sezoni, ko Ferrariju pac ne gre. Recimo 2 leti nazaj je bil Ferrari prvo polovico sezone boljsi od Mercedesa in ce bi takrat imeli Leclerkca v svojih vrstah mislim, da bi osvojili naslov. Vettel je pa pac podlegel pritisku in od tistega izleta ven v Hockenheimu, ce se ne motim se ni vec pobral . Pac, ni res da je Mercedes 5 sekund na krog hitrejsi bolid ze 7 let zapored....letos pac so dominantni a niso bili vedno. Za razliko od uporabnika @tadejkrze pa je tuki gor neka otrocad (roberto, fero, macolar in se nekaj njih) , ki si dobesedno rezejo zile ob vsaki zasluzeni zmagi Hamiltona. ....Pac ne morejo se sprijaznit s tem, da bo Hamilton cez nekaj dirk podrl Schumijev rekord in to jih verjetno najbolj boli. Frustracije in frustracije. Nic drugega. In pol uzaljeni spuscajo na osebno raven in druge nazivajo loleki in boleki a ravno oni ustrezajo prototipnim Ferrari fan boys lolekom in bolekom, mentalno tam zaostalih pri 15 letih ....ne glede na to koliko so zares stari. In pol jim je kriva Hamiltonova frizura, da je pob osvojil 6 naslovov WDC. ah.....skoda besed vcasih
14.9.2020 11:35:08
BMWZ4
Sicer pa Tadej, itak imaš isto mnenje, sam moraš pa izpasti malo kul s temi brezveznimi provokacijami, a ne?
14.9.2020 11:35:53
Fero
BMW, pa kaj je s tabo, res ne znaš odnehat? Si zaljubljen v Lojza al kaj je za en hudič?
14.9.2020 11:38:46
BMWZ4
Nb848, popolnoma se strinjam. Ampak obstajajo pač tudi drugačni ljudje, ki jih večina ne razume. Resda jih je od njih en mikroprocent genijev , ampak sem Fero ali Macolar ziher ne spadata. To so ljudje, ki recimo odobravajo atentat na Johna Lennona, ki se jim zdita Mati Tereza in papež lopova ali pa imajo Mercedes Benz za enega slabših avtomobilov.
14.9.2020 11:42:37
Macolar
NB848 se vidi da si tu frišn, drugače nebi napisal zadnje neumnosti. Drugič se najprej pozanimaj preden koga popredalčkaš. Veejetno pa rad uživaš v lastni nevednosti. Imaš to pravico.
14.9.2020 11:46:35
Nb848
@macolar: " Napisal sem kar lahko opazi še tisti ki miži." ....haha ja pa se to si zgresil napisal si, da ima Hamilton privilegije je zato hitrejsi od Bottasa kar je navadna bedarija . Tipicno iskanje razlogov. Zakaj to ne trdis za Red Bull.....je tudi Max dirigent nad ekipo in zato zrihta, da dajo Albonu 1 sekundo slabsi dirkalnik? Kaj pa pri Ferrariju? A dajo Leclercku 1 sekundo hitrejsi bolid pa je zato hitrejsi? Daj, ne se smesit s takimi izjavami
14.9.2020 11:50:47
Fero
Očitno res mikroprocesor ne dela dobro.
14.9.2020 12:35:46
Macolar
"Intel is not inside"
14.9.2020 12:44:21
hubertfast
No, Fero in macolar sta čisto v redu pubeca, dejmo se malo umiriti : )
14.9.2020 12:52:38
Nb848
@hubertfast: saj smo vsi umirjeni. Fero in Macolar sta tipicna Ferrari fan-boya in teoretika zarot, ki isceta razloge, da bi blatila enega najboljsih voznikov F1 vseh casov. Pac trdita, da ima Hamilton privilegije v Mercedesu, da tako strasilo ne spada v kraljico motorsporta, da je prejsnjo dirko bolje odvozil Bottas samo zato, ker je bil visje uvrscen (ocitno Fero ne zna razlikovati da vcasih lahko zaradi kazni pristanes na slabsem mestu kljub boljsi voznji), in podobne bedarije....Hamilton je osvojil 95 pole position, 90 zmago in 51 najhitrejsi krog. Zmaga je zasluzena, pa se na stezi lepo po zunanji strani prehitel Bottasa, kar je bil eden lepsih manevrov na dirki. Saj je normalno, da tistega, ki je najboljsi vedno veliko ljudi sovrazi, to je pac cloveska narava, nimam nic proti...."haters gonna hate" ako kako ze...sam dejte vsaj neke normalne argumente za ta hejt, ne pa se obesat na njegovo frizuro in obnasanje izven steze
14.9.2020 13:35:35
Macolar
😁😁😁 Zdaj si me pa našu, jst sem neukrotljiv tifosi 😁😁😁
14.9.2020 13:40:07
Fero
😁😁😁 jao kakšne imajo.
14.9.2020 13:54:41
AMGf1
Ja no 1000 dirka za Ferrari zelo klavrna. Ni boljšega kot dvojna zmaga mercedesa na dvorišču Ferrarija za višnjo na torti pa od polovice dirkačev na 8. in 10. mestu Ferrari NEPRECENLJIVO
14.9.2020 13:57:58
Soling
Zakaj ravno Hamilton vozi Mercedesa in ne kdo drug? Je Niki že vedel zakaj so ga vpoklicali, pa bi lahko za pol manjši dnar dobili kogarkoli. Res je, tudi kdo drug, npr. Bottas bi lahko bil prvak, vndar ne tako samoumevno, kot to počne Hamilton. Tu je bil Alonso, pa Vettel in vsi ti nadarjeni mladci...
14.9.2020 14:03:05
BMWZ4
Macolar, s tem, da te je dal k tifozijem, ti je pravzaprav izrekel kompliment, saj v resnici nisi sploh noben navijač in ne ljubitelj F1, pač pa tečnoba, ki mu prav nič ne paše, trenutno je pač na udaru Lujz. Spremljam debate tule že dolgo, veš.
14.9.2020 14:18:37
Macolar
Tudi jaz sem vama dal komplinent, v mislih imam za vaju drugačen izraz.
14.9.2020 15:03:54
tadejkrze
@AMGf1, najlepše mi je, ko Ferrari napišeš z veliko, Mercedes pa z malo. Se ve kdo je najbolj pomemben v F1 Pa še tko vsi govorijo o tem 8. in 10. mestu o dvojni zmagi pa nihče
14.9.2020 15:10:59
tadejkrze
@Macolar, dobrodošel med nami :P
14.9.2020 15:11:37
Macolar
Go reds go!! 😁😁
14.9.2020 15:23:19
Macolar
Adijo pamet😁
14.9.2020 15:24:48
AMGf1
@Macolar saj grejo ampak že skoraj v rikverc
14.9.2020 18:09:59
Soling
Ferrari je legendarno moštvo, podobno kot srebrne puščice. Legende so za v učbenike in enciklopedijo... Mercedes danes z Lewisom in srebrno, al pa črno puščico, pa sedanjost. Nerazumljivo, da Ferrari z vsem statusom, tako finančnim, kot strateškim ne premore tisto malo inteligence, ki bi mu omogočila vsaj konkurenčnost. Šumi, čeprav nikoli nisem navijal zanj, je znal in povezal ljudi okoli sebe in dosegel zavidljive rezultate. Stavim, da bi Wolf s Hamiltonom in pravimi ljudmi okoli sebe - saj denar pri Ferrariju ni ovira - rdeče zopet postavil med zmagovalce. Žal pa jim kljub vsemu denarju in vsemogočemu izkoriščanju veta, to ne uspeva.
14.9.2020 20:45:47
tadejkrze
Geeez, tnx man. Sploh nismo porajtal tega. Kje si bil ti ves cajt, da nas razsvetliš
14.9.2020 21:00:27
slonana
Super reportaža!
15.9.2020 0:07:12
Fero
Soling: kot se imaš za dobrega poznavalca veš, da četudi imaš 100 milijard, jih ne moreš porabit. A nimajo moštva omejitve? Kot drugo, v hibridni eri je naredil Mercedes totalno raketo proti drugim proizvajalcem in tu jim gre vse priznanje. Tu ni nikakršnih izgovorov, pač uspelo jim je to kar ni ostalim. Če ne bi njim, bi morda komu drugemu. Največja neumnost ki jo je FIA naredila so bili žetoni, ki je dobesedno onemogočila drugim s slabim začetkom, da ujamejo Mercedes. In kot tretje, kar je tu izven konteksta, daj mi razloži kaj si mislil s tem da gre Vettel iz Ferrarija pod kap.
15.9.2020 9:07:13
Macolar
Z žetoni so takrat konkretno zabili vse možnosti da bi kdo lahko ogrozil Mercedes. Sicer kapa dol za njih, ker so mojstrsko izpeljali lobiranje in pred nosom Ferrarija in Renaulta zrihtali sebi prednost že v štartu. Če pogledamo da je RedBullu tu in tam uspelo ukrasti kakšno zmago kljub šibkejšemu motorju je samo indikator da bi bilo prvenstvo bolj napeto če bi bil razvoj motorjev neomejen takoj od začetka do zdaj. Škoda je talenta Maxa, Charlesa, Daniela, Landa, Carlosa in Georga ki bi po mojem lahko konkretno sodelovali v boju za naslov z konkurenčnejšim paketom. Trenutno pa gledamo mimohod voznika ki ima tako superioren avto da mora samo voziti delto. Glede na njegov talent, si upam trdit da se niti ne trudi preveč. Hiearhija moštva pa je taka kot je.
15.9.2020 9:58:38
Soling
Fero, bž ko ne, ti je znan pregovor: Iz dežja pod kap. Torej... Vettel bo drugo leto sedel - kot vse kaže - v zmoglivejšem bolidu.
16.9.2020 20:33:08
Soling
Hibridna era ne traja leto ali dve, v vseh teh letih pa bi lahko en Ferrari izdelal konkurenčni bolid ali mora minit še kakšno desetletje.
16.9.2020 20:37:54
Fero
Soling: ejej, sem malo razočaran nad tvojim poznavanjem tega reka! Če bo drugo leto šel Seb v boljši dirkalnik, ne bo šel z dežja pod kap.
17.9.2020 6:27:26
hubertfast
priti z dežja pod kap iz ene neprijetnosti v drugo, še hujšo
17.9.2020 10:16:31
BMWZ4
Saj tu ni mišljeno kap kot srčna ali možganska kap recimo, pač pa kot podaljšani del strehe, imenovani tudi napušč, ki te varuje pred dežjem. Torej stati na suhem je menda boljše kot na dežju, pa kje vam je logika, ejga?
17.9.2020 10:39:27
hubertfast
Kap je mišljeno kot konec strehe kjer ves dež skupaj teče v večjem curku.
17.9.2020 10:44:14
BMWZ4
Hubi, mogoče še nisi slišal, ampak najnovejši gradbeni krik mode se imenuje.....žleb.
17.9.2020 10:47:59
Fero
WTF!!!
17.9.2020 10:57:26
hubertfast
@BMWZ4, sem pozabil dodati žleb, pa sem ga imel v mislih, se mi ni dalo po telefonu tipkat, ampak saj vemo zakaj se gre : )
17.9.2020 11:01:25
Soling
Ne tako dobesedno jemati besedo kap...hahaha. Dobri ste: Smeh je pol zdravja. (lahko tudi to razčletnte) Dugače pa pri "kapu" gre za napušč, pristrešek: hiša ima širok kap.
17.9.2020 14:02:52
Fero
Soling: no in kako bo šel Seb is dežja pod kap potem?
17.9.2020 14:11:24
hubertfast
@Soling, saj vemo kam pes taco moli 😀😁
17.9.2020 14:12:55
Soling
Fero, poglej si ilustracijo, za lažjo predstavo: http://ljudje-gore.blogspot.com/2016/09/z-dezja-pod-kap.html
17.9.2020 20:59:59

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija