Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dirke   |   Nedelja - dirka
Bottasu dirka, Hamiltonu naslov
Čeprav je Valtteriju Bottasu uspelo dobiti dirko za VN ZDA, pa mu boja za letošnji naslov vendarle ni uspelo prenesti v Interlagos, saj je Lewis Hamilton v cilj pripeljal kot drugi. Tretje mesto je osvojil Max Verstappen, popolnoma pa je pogorel Ferrarijev dvojec, saj je bil Charles Leclerc tokrat daleč od stopničk, Sebastian Vettel pa je odstopil.
Matej Natek
3. november 2019 | 22:51:35

Za Mercedes bi se dirka v Austinu težko razpletla bolje kot se je, saj je uspelo moštvu že 9. v sezoni priti do dvojne zmage. In to kljub temu, da je Hamilton – za razliko od Bottasa, ki je bil včeraj najhitrejši – dirko začel šele kot peti. Toda po zaslugi odličnega prvega kroga, ko mu je uspelo priti prav pred oba Ferrarijeva dirkača, in pa taktike enega postanka, s katerim je uspel prehiteti še Verstappna, se je srebrnim vendarle izšlo tako kot si želeli. Res pa je, da je v zadnji fazi dirke vendarle obstajala določena mera negotovosti, če bo Mercedesu uspelo, saj je uspelo Bottasu, kljub temu, da je imel nameščene 10 krogov mlajše gume, Hamiltona za vodstvo prehiteti šele 4 kroge pred koncem. Pa še to predvsem po zaslugi DRS-a, ki ga je lahko aktiviral na nasprotni ravnini. Podobno pa bi v izdihljajih dirke najbrž uspelo tudi Verstappnu, ki pa je imel pri tem precejšnjo smolo z rumenimi zastavami, saj se je dva kroga pred koncem v lasnici ustavil Magnussen.

Kljub obetavnemu izhodišču pa je popolnoma odpovedal Ferrarijev dvojec, ki je bil tokrat daleč od boja za stopničke. O čemer priča že dejstvo, da je Leclerc ciljno črto prečkal kar 47 sekund za Verstappnom in 26 sekund pred Albonom, ki pa je zaradi trčenja v uvodnem krogu padel povsem na začelje. Moštvu iz Maranella pa bo najbrž tudi dodatna točka za najhitrejši krog, ki ga je uspel Leclerc doseči v 45. krogu, bolj slaba tolažba. Tudi po zaslugi Vettlove smole z vzdržljivostjo njegovega dirkalnika. Slednji je bil namreč praktično od samega začetka dirke izjemno nemiren, kar pa se je tudi poznalo na Nemčevem ritmu, saj je padel kar na 7. mesto. Potrditev, da je z njegovim Ferrarijem nekaj narobe pa je prišla v 8. krogu, ko je zadnja obesa nenadoma popustila in ga prisilila k drugemu odstopu v sezoni.

Izmed preostale konkurence se je najbolje izkazal Ricciardo, ki pa je imel v boju za 6. mesto precej dela z Norrisom. Slednji je mesto izgubil prav v istem krogu, ko se je od dirke poslovil Vettel, v nadaljevanju pa kljub temu, da je bil občutno hitrejši, ni našel poti mimo Renaultovega dirkača. McLarnov moštveni uspeh je z osmim mestom potrdil Sainz, med dobitniki točk pa se je uspelo uvrstiti še Hülkenbergu in prvotno tudi Kvjatu. Toda ruski dirkač je bil v izdihljajih dirke znova nekoliko zaletav – tokrat na Perezov račun – zaradi česar je bil znova deležen kazenskih sekund. Kvjat je tako znova ostal brez točk, na deseto mesto pa je skočil prav prej omenjeni Perez.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
macolar
Zanimiv razplet. Mercedes zopet melje, pravtako izjemno konkurenčen RedBull.
3.11.2019 22:12:39
Soling
Naslov pričakovan, čestitke Hamiltonu in Bottasu za zmago. V času Šumija, Bottas ne bi čikal zmage. Samo za razmislek...
3.11.2019 22:13:46
lordjimy
Vettel je pa zgleda že na kvalifikacijah poškodoval dirkalnik glede na to, da avto vse od starta ni bil konkurenčen. Nasplošno kar slaba predstava Ferrarija. Ko se je prvo polovocio tako dobro držal Max je kazalo na to, da bo RedBull s taktiok ugnal Mercedes vendar se je pokazalo, da je Mercedes v ospredju nepremagljiv. Bravo Lewis za 6. naslov. Upam, da uspe osvojiti še vsaj svojega sedmega.
3.11.2019 22:16:33
macolar
Pri isti taktiki bi bil razplet enak. Edino kar je Hamiltona rešilo pred Verstappnom je bil Magnussen ki je absolutno zasral zadnja dva kroga dirke z odstopom, oz. rumena zastava je bila praktično brez potrebe. V Schumacherjevih časih zastave sploh ne bi bilo in dirka bi potekala normalno.
3.11.2019 22:18:54
Aichi
Macolar, avto, ki obtiči ob progi je od Bianchija naprej ali dvojna rumena ali (V)SC. V tem primeru magnussen ni bil nič kriv!
3.11.2019 22:20:00
macolar
Nisem napisal da je bil kriv, a njegov odstop je pokvaril zadnja dva kroga.
3.11.2019 22:25:30
macolar
Bianchijeva nesreča/smrt je bila posledica drugih faktorjev (prehitra vožnja, mokra steza, mokra trava, dvigalo na stezi in nesrečen kot s katerim je priletel pod dvigalo). Tukaj v tem primeru nevarnosti praktično ni bilo. Avto je bil parkiran daleč od steze, bočno. Nevarnost je bila minimalna.
3.11.2019 22:29:45
Aichi
@Macolar: bila pa je, rumene zastave več kot upravičene!
3.11.2019 22:32:37
Tadejkrze
Da ni Pirelli pomešal oznake, pa bi morala bela biti srednje mehka, rumena pa trda guma? 😂
3.11.2019 22:36:42
macolar
Tule se boma morala strinjat da se ne strinjama. Sam razumem da so bile rumene zastave dokler ni Magnussen zapustil dirkalnika, potem ko se je umaknil na varno za njih ni bilo potrebe. Seveda je to moje mnenje izza televizije, v realnosti verjamem da je stvar sporna.
3.11.2019 22:37:44
delfy
baje Ferrari zadnje tri dirke dela na strategiji .... LOL!!!!
3.11.2019 22:40:22
Aichi
Kaj ma strategija danes zveze z njihovim polomom? un je odtrgal obeso, vidlo se je pa že od petka naprej, da so samo tretja violina tu, SF90 pač ne zna delat z M in H gumami.
3.11.2019 22:43:07
leonardo
Ja res noro dirkanje: Ali bodo rumene gume zdržale 20 krogov ali bodo bele popustile po tridesetih???? Rdeče so pa itak samo za par krogov. Tole z gumami je pa res malo smešno. Potem pa na obrablenih trdih gumah postavljajo najhitrejše kroge (danes sicer ne)??? Hamiltonove gume so pa itak vsako dirko že na štartu čist uničene.
3.11.2019 22:46:59
Asinorampante78
Ko fia gre v kontrolo Ferrari izgubi premoč motorja... Hamilton je že pred dirko opozoril, Verstapen je po dirki isto izjavil... Zdejle lahk samo ugibamo. 😂
4.11.2019 8:51:45
hubertfast
Po neki teoriji naj bi bil Ferrari počasen zaradi grbin in so morali avto nastaviti malo više, kar je pa vplivalo na hitrost. Skratka vse je možno.
4.11.2019 8:56:54
Asinorampante78
Hubi... Po ti teoriji sklepaš da so imeli tako slab začetek dirke... Kje je koncala famozna moč Ferrari s polno posodo...
4.11.2019 9:05:23
hubertfast
@Asinorampante78, se strinjam, da je famozna moč izginila. Ne morem pa trditi, da je vzrok v Redbulovem pismu in da se je nato Ferrari ustrašil in zadevo (če jo seveda imajo) umaknil. Je pa res, da je vse skupaj zelo čudno, saj je bil Mercedes na dirki v drugem sektorju najhitrejši, le-ta je več ali manj ena sama ravnina. Zaostanek Leclerca je pa tudi bil sramoten. No, točka za najhitrejši krog pa tudi nekaj pomeni.
4.11.2019 9:26:44
Asinorampante78
A ni bila lanska zgodba glede baterij podobna?
4.11.2019 9:43:04
hubertfast
Tudi je bila neka mučka ja, pa se je potem vse utišalo. V glavnem uradnih dokazov ni bilo. In dopuščam možnost, da so vplivale nastavitve, temperature, slabo ravnanje z gumami. Naslednje dirke bodo pokazale kam pes taco moli.
4.11.2019 11:18:49
Tadejkrze
@Asinorampante78, Verstappen je o tem lih ene tok relevanten kot ti. Nula.
4.11.2019 13:48:53
Asinorampante78
Tadejkrze kdo te je po čem vprašal... Nula je s tvojo ekipo ducat let... 😂 Zdej ko so se pri fia zjasnili glede porabe bodo še bolj u... In ti tudi.
4.11.2019 14:17:08
dbench
Mislim da ti Tadej želi povedat, da smo mi vsi tukaj lahko pametni 100 na uro, vemo pa bolj... nič. Vsaj kar se tiče stvari pod pokrovom motorja.
4.11.2019 14:51:26
dbench
Tule ciljam predvsem na to, da je samo letos že kakšna dirka vso logiko postavila na glavo. Predvsem dirke kjer se na Ferrari ni računalo, ali pa denimo to da bo Grosjean drugo leto še vozil, pa še kaj bi se našlo. Tako bralci kot avtorji člankov pač vemo kar vemo, malo iz izjav, malo iz izjav strokovnjakov, na podlagi dirk itd... a na koncu ne vemo "nič", ko pride dirka ko se vse postavi na glavo.
4.11.2019 14:56:06
HondaAcura
Sam so se dobr držal Red Bullovci z Hondinimi motorji za mercedesom 😁😁
4.11.2019 15:59:08
electro
Ferrari je na Leclercov avto namestil spec 2 kar bi lahku pojasnilo počasen race pace.
4.11.2019 16:51:24
mtansek
Katastrofa.. Beda od bede in škoda izgubljat besed. Najboljši čas več kot 4s počasnejši od kvalifikacijskega, drugače pa nekje 9s počasneje. To šparanje mah je smešno. Nevem no iz koga se delajo norca? Bolje bi bilo, da bi vozli 2 dirki po 30-35 krogov pa na polne rore in malo megkejšimi gumami. Kvalifikacije pa na žreb.
4.11.2019 17:30:30
andrej
prejšnjo dirko sem prespal od četrtine dalje, včerajšnjo pa od polovice. ...
4.11.2019 17:56:58
dbench
@mtansek, no pa povej kako si ti predstavljaš, da bi lahko bili enaki časi na dirki kot na kvalifikacijah?
4.11.2019 23:05:02
matt0
vsak krog na dolivanje bencina in menjavo gum, to bo pravi šport!
5.11.2019 2:43:40
hubertfast
Haha, Peter Windsor je raziskal zadevo tega brizganja pri Ferrariju, baje naj bi izgubili cca 70 konjev, ko so to izklopili. In to so objavili italijani.
5.11.2019 13:30:32
zoki
S 70 konji manj in slabšim aero prijemom do pole positiona skoraj? To bo ja.
5.11.2019 15:06:47
hubertfast
https://www.formulapassion.it/motorsport/formula-1/un-flusso-da-70-cavalli-ferrari-windsor-power-unit-binotto-fia-flussometro-465519.html v članku je link na youtube
5.11.2019 15:18:55
Asinorampante78
Tudi v prejšnjih kvalifikacijah so na vsaki ravnini pridobili od 0,3 do 0,6 sekunde... Če je imela proga 2 ranini veste kje so bili...
5.11.2019 15:46:34
tadejkrze
Glede na to, da bi bil prejšno nedeljo Redbull na PP, če ne bi imeli retarda za #1 voznika, potem tudi sami goljufajo. Le kakšno grenivko zlivajo v tisto bogo Hondo?
5.11.2019 16:50:28
mtansek
Rszlika max 2s bi bilo cisto ok
5.11.2019 17:12:29
mtansek
Če bi se dirkalo na limitu bi videli dosti več napak in stem prehitevanj verjetno tudi večkrat varnostni avto in stem "reset" dirke ker bi bili vsi skupaj.Da ne omenim koliko bi v tem primeru prinesel drs. Možnosti, da bi se dirke dobile v ciljni ravnini...vcasih si bil turist če si šel na ogled dirke, danes imamo turiste na stezi.
5.11.2019 17:27:28
Gazibo2
Čestitke Lewisu za novi naslov.
5.11.2019 19:43:01
zoki
Ferrari je verjetno probal povečat DF, da bi zmanjšali obrabo na dirki... ampak očitno ni tako enostavno, kot je napisat v komentar Setup so konkretno zajebali in so pač bili nekje na nivoju Madžarske spet. Trde gume jim ne odgovarjajo in to se je spet pokazalo. Nič posebnega, razen za dva strokovnjaka tu in angleške medije, ki komaj čakajo da lahko Ferrari obtožijo česa.
5.11.2019 21:51:29
Asinorampante78
Zoki italijanski mediji v tem primeru nabijajo proti rdečim ne angleški...
6.11.2019 7:56:27

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija