Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Članki   |   Mercedesov strah pred Ferrarijevim motorjem
Na Kitajskem bo še slabše
Mercedes se po dirki v Bahrajnu na naslednjo dirko odpravlja s strahom. Ferrari je namreč nepremagljiv na ravninah. Pred Šanghajem in Bakujem v taboru srebrnih puščic vlada že skorajda strah.
Bojan Vrbnjak
5. april 2019 | 9:41:00

Ferrari je v Bahrajnu po presenetljivem slabšem začetku sezone v Avstraliji hitro vrnil udarec. Z vso močjo. Scuderia je imela v puščavi Sakhirja celoten dirkaški konec tedna hitrejši paket. In tega ne zakriva tudi srečna dvojna zmaga Mercedesa. "Ne smemo pomišljati, da je bil nedeljski razplet dirke povezan z razmerjem moči. Ferrari je bil hitrejši dirkalnik," je povedal šef ekipe Toto Wolff. Seveda so se pri Mercedesu veselili dvojne zmage, toda sedaj jim mora biti jasno, da imajo pred seboj veliko dela. "Hamilton ne bi imel nobene možnosti, da napade Ferrari," je bil jasen tudi športni šef F1 Ross Brawn.

Tako vidi tudi Lewis Hamilton. "Ta konec tedna smo bili preseženi," tako aktualni prvak kljub zmagi. A po njegovem mnenju to ni bilo nobeno presenečenje, bolj presenetljiva je bila Avstralija. "Tam smo dejansko računali s tem, da bomo zaostajali za tri do pet desetink sekunde," doda Britanec. Wolff soglaša: "V Melbournu smo pričakovali močan Ferrari. Sploh po tem, kar smo videli na testiranjih v Barceloni. Zaradi tega je bilo večje presenečenje Avstralija in ne Bahrajn."

Wolffa pa je v Bahrajnu presenetil en vidik Ferrarijeve moči in sicer hitrost na ravninah. Scuderia je bila že v petek v tem pogledu nepremagljiva. Ne samo na koncu ravnin, temveč tudi na ostalih merilnih mestih. Čeprav so to pripisovali nastavitvam motorja, se je slika v soboto in nedeljo samo ponovila. Sicer razlika ni bila več tako velika, toda prednost Ferrarija je bila še vedno vpadljiva. In to v treh do petih desetink sekunde, katere je omenjal Hamilton. Ampak zakaj? Zato ker sta Vettel in Leclerc s svojima SF90 na ravninah enostavno zbežala.

In ravno zaradi tega se je v Mercedes skorajda naselil strah. Je bilo to realno? Če je temu tako, bodo lahko to sploh nadoknadili? "To je bilo zelo močno. Njihova hitrost na ravninah je neverjetna," pravi Wolff. "Moč, ki so jo lahko priklicali, je nedosegljiva. Nihče jih tukaj ne more dohajati. Na kvalifikacijah so bili samo na ravninah hitrejši za pet desetink. Težko bo v tem pogledu držati korak z njimi. In prav tako menim, da se bomo morali navaditi na ta nivo performance, kajti menim, da moramo Melbourne videti kot njihov spodrsljaj."

Tudi Valtteri Bottas ima zaradi tega pomisleke – predvsem v pogledu naslednjih dveh dirk. "Prihodnji dve dirki v Šanghaju in Bakuju imata zelo dolge ravnine. Celo daljše kot tukaj v Bahrajnu. Meni, da so bili že tukaj na ravninah za več kot štiri desetinke hitrejši od nas. Pošteno so dodali na plin. Ne verjamem, da bomo lahko našli te štiri desetinke," se boji Finec, ki pa vidi možnost za Mercedes: "Poskušati moramo ta zaostanek najti v ovinkih."

Za Tota Wolffa je Ferrari tačas favorit. "Če jim bo uspelo zadržati ta nivo zmogljivosti, potem bo težko. Ne vem pa, zakaj so imeli težave z motorjem. Ampak zaradi karakteristike steze v Šanghaju bi lahko bil njihov pridobljeni čas v Šanghaju še večji kot v Bahrajnu." V Bahrajnu razlika ni nastala zaradi višjega nivoja podtlaka, doda Wolff. "Opravili smo kalkulacijo in prišli do zaključka, da bi lahko podtlak prinesel mogoče kakšno desetinko. Šlo se ja čisto moč, ki jo je imel Ferrari. Vendar gre tukaj za analizo 24-ih ur in seveda smo v dveh dneh zbrali veliko podatkov. Na dirki smo videli dva različna nivoja moči. To si moramo sedaj podrobno ogledati."

Če bo rezultat detajlne analize pokazal podobe rezultate, bi to bila za Wolffa posebej slaba vest za Mercedes. Sicer se v pogledu šasije kot tudi motorja zaostanki težko nadoknadijo, pri celotnem pogonskem sklopu pa je zadeva še bolj kočljiva. "Če je med dirkama v Avstraliji in Bahrajnu zares obstajala ta oblika nadaljnjega razvoja motorja, potem je to nekaj, kar je nemogoče nadoknaditi. Vsaj za nas je tako. Zaradi tega moramo razumeti, kakšno vlogo je pri tem mogoče igrala šasija. Kajti v šasiji se nahaja trajna razvojna krivulja, katero želiš držati kar se da strmo. Ampak na strani pogonske enote so pravila že sedaj zelo zrela, tako da je tukaj pridobitev časa vedno manjša. Govorimo o mili sekundah od ene do druge izboljšave motorja. Ali pa mogoče o eni ali dveh desetinkah. Veliki preskoki so prej neobičajni."          

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
mtansek
Ferrari mora priti do konca.
5.4.2019 14:43:22
tadejkrze
Žal res. Kaj ti pomaga hitrost, če ne končaš dirke.
5.4.2019 14:45:17
Cosword99
Pravi dirkalnik nikoli nesme priti v enem kosu do cilja,,vedno more nekaj odpasti. To so nekateri v zgodovini na veliko poudarjali.
5.4.2019 15:37:21
matt0
Včasih je bilo tako, zdaj imamo pa v tej dobi tako močno vzdržljivost dirkalnikov in pa aero odvisnost, da se vsak udarec pozna, kaj šele, če ti malo motor mrkne
5.4.2019 16:01:41
matjazh
kolk enga jamranja
5.4.2019 16:03:54
kumrcah
Samo ce so podatki tocni glede oomponente MGU-K, je lahko mercedes upraviceno v strahu za naslednje dve dirke... Je oa pri leclercu prslo do krajsega stika in sicer take napake v preteklosti se niso videli... Motor bo pa lahko isti uporabljal =)
5.4.2019 18:15:45
head19
Do VN Španije mora Mercedes izgubiti čim majn točk izgubiti oz. čim prej mora rešiti problem glede hitrosti. Težko bodo pridobili toliko prednosti čez ovinke, da bi lahko izničili zaostanek na ravnini.
5.4.2019 18:49:45
etilometer
Mercedes sploh ne zaostaja toliko kot pravijo. Preusmerjanje pozornosti. Tesno bo tudi na kitajskem. Drugače pa res ferrari ima brutalen pogonski sklop pač to kar Italijani znajo najboljše tudi nezanesljivost je njihova specialiteta. Točna okvara leclerka kratek stik v ECU enoti ena Šoba je dobila zato premalo ali preveč gloriva zato en cilinder ni delal optimalno. Motor bo isti uporabljen za kitajsko
5.4.2019 23:45:33
spartan
Merc zopet seje pravljice; potem bo pa zlomil konkurenco.
6.4.2019 0:58:10
kumrcah
Spartan smo vidli da je ferrari merca zlomil v bahrainu glede moci in hitrosti... Toliko o tem...
6.4.2019 9:24:14
mojsterjaka
Se strinjam z etilometrom. Preusmerjanje pozornosti!
6.4.2019 10:19:24
etilometer
Ne govorim ne o dominance mercedesa ne o dominance ferrarija. Dejstvo je eno ferrariju pašejo hitri ovinki in ravnine mercedesu pa tudi hitri ovinki in počasni ravnina ne toliko. O zlomu konkurence ne bi govoril. Pozabljamo pa nekaj mercedes baje nima 100% odprtega motorja, zaradi težav svpregrevanj to bodo odpravili v Barceloni. Ja kitajska in Baku bi morali biti ferrarijeve proge če le ne bo težav z zanesljivostjo.
6.4.2019 10:34:32
ripmork
Mercedes je tista sošolka, ki pred vsakim testom živčna razlaga kako nima pojma in bo pogrnila, potem pa vedno dobi petico :P
6.4.2019 11:21:51
kumrcah
A ste bili slepi al pa sm samo jst vidu zaostanek mercedesa v bahrainu? Pa pustmo vettla ker ni nastavil avto tako kot bi moral, pa pustimo to da je mercedes zmagala in vemo zakaj, dejstvo pa je da je ferrari kar se tice moci in hitrosti na ravninah dobijal skupno 4 desetinke... MGU-K enote se pa neda kr tako na hitro spremenit pa nadgradit...
6.4.2019 11:41:09
kumrcah
Pa da nebo to kar sm napisal da govorim da je ferrari prvak itd. Ker enim na tem portalu moras use napisat ker drugace ne razumejo poante... Je pa tudi skyF1 izdal podatke da se dejansko Ferrarijeva MGU-K dost bolj pozneje izkljucikot mercedesova...
6.4.2019 11:43:38
Macolar
Aichi, daj kumrcahu službo. On samo pogleda avto pa vidi desetinke
6.4.2019 20:03:35
Macolar
Trenutno jim najhitrejši avto en klinac pomaga, če ne zmore cele dirke z potrebnim tempom.
6.4.2019 20:05:04
kumrcah
Macolar ti hotu al pa ne podatki kazejo svoje nevem zakaj imas skos nek negativen odgovor na moj komentar... Poglej si tut druge portale ne bit omejen na avtomanijo samo... Pa brez zamere to z komponento je cista resnica ti to hotu ali ne bil zalostn ali ne... Men je usen =)
6.4.2019 20:33:58
macolar
Če si žalosten ali ne, avto že na dveh dirkah (torej v 100% trenutne sezone) ni prišel z polno močjo do cilja. To je trenutni de-facto. Pa jim nič ne pomaga če je sekundo na krog hitrejši večino dirke, če potem zadnje kroge komaj prileze do cilja z po 5imi sekundami zaostanka na krog. Nekaj je konkretno narobe in vprašanje je kako dolgo bojo rabli da to popravijo. Mi je pa res težko ostat ravnodušen, ko se spravljaš h komentarju in se delaš celega profesionalnega, sploh po vsem kar si spisal do zdaj.
7.4.2019 1:13:40
macolar
Si pa upam napovedat da če zmagajo na naslednji dirki, da boš prvi ki boš plesal na komentarjih in podajal svoja "strokovna" opažanja.
7.4.2019 1:15:07
kumrcah
... No sej je blo videti kok je ferrari hitrejsi v kvalifikacijah in napaka na motorju leclerca je lepo pojasnjena pa si jo preberi, strokovnjaka na tem portalu sta le ti pa hubi, pa se vedno nista 100% za koga bi navijala se vedno kokr se kdo pokaze najvrjetneje, me nebi cudil ce bo v ferrari prihodnjosti osvajal naslove da bosta zacela za ferrari navijat... Nikoli neplesem zato pa sem tut podal 2 komentar za tebe in tebi podobnim ki zacnete tuje besede obracat... Me zanima kaj bo tvoj komentar ce bo ferrari slucajno zmagal naslednjo dirko... Bi rekli zivi bili pa videli...
7.4.2019 12:29:54
kumrcah
... Mi je pa zanimivo pri tebi pa hubiju da omenjata neke stvari ki jih noben resn strokovnjak ne... Pa recimo da se dotaknem tvojega komentarja ocitno je nekaj konkretno narobe pa je ze miljon psotov napisano 4 al pa 5 dni nazaj kaj je bilo narobe v bahrainu...
7.4.2019 12:32:51
macolar
Gospod Toporišič bi naredil samomor ob branju tvojih dveh komentarjev. Moram priznat da sam sploh ne razumem kaj si napisal. Edino kar ti pa lahko napišem pa je da nisem tako lahek da bi navijal za moštvo samo zato ker zmaguje. Ti si odličen primer "navijača" ki za Ferrari navijaš samo zato ker se reče Ferrari, ne pa zato ker bi razumel kaj je Ferrari in ker bi živel za Ferrari. Da Ferrari pade 3 leta zapored na zadnji del štartne vrste, ste navijači kot si ti in par tistih tebi podobnih prvi ki bi poskakali iz Ferrarijevega voza. Najbolj kontradiktorno pa mi je to da nimaš ne znanja in ne spoštovanja do zgodovine športa, a vendar moraliziraš kot da si edini ki kaj veš. Si pač še najstnik.
7.4.2019 12:51:55
hubertfast
@kumara, mislim, da je iz mojih prispevkov jasno za koga navijam. Kaj je bilo narobe z Ferrarijem smo si vsi prebrali, temu pač trenutno verjamemo. Se ti pa zahvaljujem, da me ceniš za strokovnjaka, nisi edini 😎😂🤣
7.4.2019 16:26:16
fernando alonso sf team
@macolar, Toporisic nikakor ne bi ostal ravnodusen tudi pri tvojih komentarjih... Clovek bi ob takem pametovanju pricakoval, da ne bi 10x pozabil napisati vejice 😂
7.4.2019 17:02:27
tadejkrze
Sej ne rabi biti 100% slovnično pravilno. Važno je, da se da kolikor toliko razbrati kaj hoče nekdo povedati. Ajde, zdej pa oladite, gremo na pir?
7.4.2019 17:11:48
Fero
ČE je komplet pogon tako močan pri Ferrariju, potem bi morala tudi Hass in Alfa pobegniti sredini.
8.4.2019 6:17:25
dbench
Tako je, najlepši primer, da ni vse samo v pogonu, je Williams zadnji 2 leti...
8.4.2019 8:20:07
Fero
Drži, samo omenjena dva nista tako slaba z dirkalnikom in v primerjavi z Racing Point ali Mclarnom ter Renaultom..., bi morala potem narediti neko razliko.
8.4.2019 8:32:39
kumrcah
... Macola se dobr d si 2014 zacel navijat za merc ker mclaren je sou po gobe...in se tvoja zgodovina o formuli zacne tam nekje okoli 2014, no pa da ti narisem malo srece na obrazek, novi podatki so da ima Ferrari celo 40 konjskih moci vec kot merc...pa ne me napadat kot da se delam da use vem zpet sem pobral podatek iz zelo verodostojnih portalov in besed strokovnjakov ter seveda ljudi ki so vecini garaž zelo blizu, koliko je res bomo videli za vikend aja pa ps macolar s tem k sm to napisal negovorim da bo ferrari prvak🤙🤙
10.4.2019 0:10:21
hubertfast
@kumrcah, tudi mi sledimo autosprint, samo, da jemljemo to malo z rezervo. Jaz bom pa dal eno napoved in sicer da bo Mercedes na Kitajskem zaostajal manj kot v Bahrainu : ).
10.4.2019 7:03:35
Fero
hubert, daj bolj precizno napoved, misliš na kvalifikacijah ali na dirki?
10.4.2019 7:47:52
hubertfast
Oboje, na dirki bo še manjši zaostanek. Pričakujem, da bo Ferrari še vedno hitrejši vendar manj. Ferrari tudi po moje ne bo imel več težav z zanesljivostjo. Tolaži me mnenje Allisona, da točno vedo kje imajo šibke točke in da se na njih trdo dela. Zanimiva je tudi taktika izbire gum, upam, da Mercedes ni ustrelil mimo.
10.4.2019 8:10:00
kumrcah
Hubi to so podatki nevtralnih ljudi ne autosporta... Ce bos mal pobrskal bos nasel graf enot MGU-K od honde, merca in Ferrarija zdej ce uradni grafi lazejo lazem tut jaz 🙈
10.4.2019 8:14:35
kumrcah
Pa ocitno je Ferrari svojo baterijo ki je bila lansko leto tako sporna in opevana za crni del pravilnika le dokoncno dodelal tako kot so to pred zacetkom sezone omenjali... Pa se par ljudi v pedoku veliko omenja gorivo ferrarija ki naj bi res bilo brutalno dobro =) bomo pa videli kaj pa kako bo dejstvo je da so kar lepo prehiteli ostale v moci motorja se pa tut strinjam da zanesljivost je lahko prisotna...
10.4.2019 8:18:17
Fero
Hubert: na dirki je imel Ferrari zaostanek. :-)
10.4.2019 9:12:01
Macolar
Murkec ti si tak težek stručko da glava dol pade. Ne uide ti službb na TV3, ko boš končal srednjo šolo. Gledalec F1 in navijač Mclarna sem od 98 leta, torej še iz časa ko nisi bil rojen. Moram pa rečt da uživam v tem kako Mercedes pere Ferrari. Sploh zaradi otročajev kot si ti :-)
10.4.2019 10:46:42
Macolar
Za zgled navijaštva si vzemi tadejakrzeta in matta0. Če bi bili vsi na tako realnih tleh, potem ne bi blo konfliktov.
10.4.2019 10:49:45
kumrcah
Vemo zakaj merc pere Ferrari... In ostale ekipe to vemo in ni nobene skrivnosti, to pa da si ti simpatizer merca od 2014 je tut vidno... Drugace sem letnik 89 da nebo pomote, ker pa nisi ljubitelj ferrarijevih navijacev oz navijacev najbolse ekipe v zgodovini F1 ti pa nism jst kriv an... Iskrice si pa ti naredu ker si obracal moje besede in se iz prejsne sezone pa lp...
10.4.2019 11:06:16
Macolar
Samo jezi te ker si jih dobil po prstih ko si že po dveh dirkah slavil naslov :-)
10.4.2019 14:17:47
Macolar
Letos si že spet cist divji z grenivkami.
10.4.2019 14:19:36

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija