Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Mercedes
Kaj ste počeli s hidravliko?
Zmaga Hamiltona v Kanadi je bila dosežena s pomočjo Vettla, pri Mercedesu pa so morali za rezultat trepetati še tri ure po dirki, toliko časa je bila Hamiltonova zmaga pod velikim vprašajem.
Artur Švarc
11. junij 2019 | 10:54:12

Medtem ko je večina govorila o Vettlovi kazni, so komisarji črtali Hamiltonov dosežek, potem ko so preverili njegov dirkalnik.

Šlo je za hidravlični sistem pogonskega sklopa dirkalnika številka 44. Potem, ko so pri Mercedesu v soboto ugotovili, da iz Hamiltonovega motorja izteka hidravlična tekočina, so pod nadzorom naredili popravila. Komisarji so imeli »na mizi« dva vzorca – hidravlični sistem, ki so ga zjutraj pri Hamiltonu mehaniki sneli z dirkalnika in tistega, ki je bil nameščen na motorju med in po dirki.

Če bi zjutraj opravili menjavo z drugačno specifikacijo, bi moral Hamilton štartati iz boksov, če bi to odkrili po dirki, bi sledila diskvalifikacija. Šele ob 18:44 po lokalnem času ali ob dveh zujutra pri nas so komisarji potrdili ustreznost po 34.2 členu športnega pravilnika.

In to samo zato, ker strokovnjak pri komisarjih ni uspel dokazati, da novi hidravlični sistem deluje drugače kot originalni, ki so ga zjutraj zamenjali.

Druga nepravilnost, na katero je opozoril Renault, je informacija Hamiltona po radijski zvezi v krogu za ogrevanje svojemu inženirju, da se je pri poskusu štarta aktiviral anti stall sistem. Hamilton je dvakrat zaskrbljeno vprašal o težavi in inženir mu je tik pred koncem kroga povedal: »Ne, Lewis, nimaš težave.«

Alan Permane pri Renaultu meni, da je ta komunikacija kršila pravila. Tehnična direktiva 11 iz 2017 prepoveduje posredovati dirkaču določena navodila s strani inženirjev in Permane je rekel: »Mislim, da odgovor Hamiltonu sodi pod ta nedovoljena sporočila.«

Renault se potem ni pritožil, če pa bi intervenirali med dirko, bi Hamilton dobil kazen. Podobno je Rosberg 2016 v Silverstonu dobil deset sekund, ker so mu iz boksov povedali, kako naj reši težave z menjalnikom.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
zoki
Itak da je vse ok.
11.6.2019 11:07:08
tadejkrze
Sej to je že smešno 😃
11.6.2019 14:13:45
denis1304
Leta 2016 je bilo prepovedana vsaka komunikacija, ki je "pomagala" vozniku hitreje voziti. Danes je prepovedano vozniku podajati navodil o sklopki (bite point) in startu.
11.6.2019 15:19:26
Jon
Kot ze 100x receno...dirke bodo boljse,ce jim komunikacijo popolnoma odvzamejo! Vse skup ze presega neke meje no...da se ma dirkac pol dirke cas pogovarjat,nekaj pove o tezavnosti sporta...v motogp so 100x bolj v nevarnosti pa tega ni,kako si ne pridejo v F1 gor,da to unicuje sport? Si predstavlate Prevca v Planici? Dvigni levo smucko,spusti desno roko...al pa Ilkaaa,kante mas znucane,bolj pocasi v levo rido...Ronaldo,kopacko mas odvezano,nevarnost padca...pa mater no,ko gredo z raketo v vesolje se ne tolko menijo😡😡😡
11.6.2019 15:28:40
hubertfast
Glede olja težko kaj rečem. Če so mu pa rekli, da je vse ok pa ne vidim kršitev pravilnika. Itak pa vsem non stop govorijo o nastavitvah motorja, pa kaj vem še kaj. Ta novica je samo olje na ogenj za krivico, ki se je zgodila Vettlu. Kar tudi sam priznam.
11.6.2019 16:32:15
Lotus_72
F1 je preveč kompleksna za radio tišino. Ne vem kaj mislite F1 je timski šport. Ok performance driver nasveti so lahko prepovedani. Ostalo kaj se tiče glede tehnike, bencina in razpoložljivih motornih map v tistem trenutku dirke PA NITI POD RAZNO NE. POsledično dirkači ne morejo sami delat taktike iz dirkalnika. Pa kako naj dirkač računa kdaj naj dela undercutt ali bo imel dovolj bencina. Bo uničil motor, če bo kaka nenadna odpoved senzorja, katerega ne moraš vprogramirat na dispaly, ker nisi mislil, da se lahko pripeti ta situacija... SE NE STRINJAM!!! TRENUTNO STANJE GLEDE RADIA je OK. Imamo bigger fish to fry na področju aera in finančnih struktur ekip, ter nagrad. IN FAAAK ZRIHTAJTE streaming service, ker tole je za en KURAC.
11.6.2019 18:18:57
tadejkrze
Sicer stvar okusa, ampak komot bi bila manj kompleksna. Špartanci iz 90ih so bili čisto 👌
11.6.2019 18:26:26
Protoc
@Huber sorry ampak ko berem si opasan lizac hamiltona
11.6.2019 19:52:31
Jon
Lotus te zelo spostujem,ampak si se sam zastihal...undercut pravis? Ce bi lahko dirkali skoz na polno,se o tem ne bi pogovarjali..zdaj pa under in over cut,pazi gume,pazi bencin,pazi baterijo,pij vodo da ne bo pretopla...cez 5min bo nekaj kapljic dezja...pa lepo vas prosim...a moto gp pa ni timski in nevaren sport?? Za mene je F1 ratala navadno pussy sranje,cemur potrjujeta tudi Hamle,Vettel and co. Sicer pa glede na tehnologiji, teh jokic za volani niti ne rabimo vec! Moto gp in rally jih peljeta scat da urin pece...
11.6.2019 19:53:30
Soling
Pri visokotehnološki opremi s katero je krmiljen bolid je to očitno potrebno. Nekateri pač niso za tehnologijo, vendar nas ta obdaja na vsakem koraku. Poglejte nove avtomobile, sodobne kurilne naprave, gsm komunikacije... Vse na dotik. Zato ne razumem, zakaj nekateri še vedno sanjajo o ročnem menjalniku. Jaz razumem f1 bolid kot nekaj najbolj tehnološko razvitega v motošportu.
11.6.2019 20:47:10
Gazibo2
Se strinjam s hubertfastom.
11.6.2019 21:03:07
etilometer
Pa ti lahko delajo vse.....
11.6.2019 23:28:18
DasAuto
Ah, v zgodovini so bili dejansko prvaki tisti pravi možje. Kontrolirati so morali gume, porabo bencina, nadzirati hitrost tekmecev in še kaj, sedaj so pa na žalost skoraj lutke, ki upravljajo z dirkalnikom, saj za vse ostalo je v moštvu ogromno ljudi, ki vse to nadzirajo namesto njih.To je verjetno tudi glaven razlog, zakaj dober dirkač s slabšim avtom ne more več poseči v vrh, kot je bilo to mogoče včasih.Včasih je zmagal dober dirkač, sedaj pa zmaguje dober paket vsega.Sam verjamem da slabih dirkačev v f1 ni, vse ostalo pa prinese denar.
12.6.2019 1:05:52
hubertfast
@Protoc, slab dan zopet?Vsak navija za tistega, kot mu paše. Imam to srečo, da navijam za najboljšega.
12.6.2019 6:20:52
Fero
hubert: relativizem.
12.6.2019 7:11:31
dbench
Brez radio veze ne gre, je preveč kompleksen dirkalnik. Sploh pa je meni ravno zaradi te komunikacije šport bolj živ oz. bolj se počutim zraven ko to gledam, kot pri motoGP kjer teh pogovorov ni. Tam pač ne veš kaj se jim plete po glavi in s čim se ubadajo, pri F1 pa hitro vidiš kakšne probleme imajo med dirko itd.. pa naj kdo reče da ni zanimivo poslušat kako napi**jo Magnussena. Al pa ko Hami jamra da njegove gume niso OK
12.6.2019 8:01:48
Astro
Najboljši glih ne.. je pa človek ki vedno sedi v najboljšem.
12.6.2019 8:11:53
hubertfast
Najboljši se družijo skupaj, gliha vkup štriha.
12.6.2019 8:20:07
Astro
Misliš tisti iz FIA-e?
12.6.2019 8:27:38
hubertfast
Pa vsepovsod je tako, recimo Schumacher Ferrari, Ronaldo Real, Messi Barcelona,... Vsi členi v verigi morajo biti najboljši.
12.6.2019 11:36:49
zoki
Tako nekako je izgledalo to: https://pbs.twimg.com/media/D87_pqdX4AAudq-.jpg:large
13.6.2019 13:27:13
jahve
Tako to je, če si dober!
14.6.2019 14:18:46

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija